Как да заредим елхата с желания за Новата година?

 


Здравейте, скъпи приятели. Декември месец дойда и тази година повече от всякога имаме нужда от чудеса :) А чудесата се случват на тези, които вярват в тях! 

Обикновено във всяко семейство си има определена традиция кога и как да се украсява елхата. Когато бях дете имаше само естествени дървета. Това налагаше купуването им около 22-23 декември и едва издържаха до Нова година. Топлината не прощаваше и игличките бяха разнасяни из цялата къща. Сега вече има голямо разнообразие на изкуствени елхи. Не съм привърженик на изкуствените неща, но в случая ги предпочитам, защото не мисля че трябва да се отглеждат дървета, за да бъдат изхвърляни след 10 дни на боклука. Друг вариант е да си вземете елхичка в саксия или да посади в двора, но не всеки има тази възможност. Все пак това зависи и от мястото, където живее. В Пловдив е доста топло и не би било подходящо. 

И така, да приемем, че сме избрали елхичка и сме взели играчки, лампички и каквото там сме преценили, че искаме да присъства на нашата елха. Аз лично всяка година слагам едно и също - червени и златисти играчки, които ползваме вече 5 години. Както знаете обичам минимализма и не мисля, че искам всяка година да купувам нови неща.  Тази година бях планирала да взема 2-3 гирлянда, но предвид обстановката в страната се отказах. 


Същественият въпрос е "Как да заредим нашата елха с желания?"

Преди няколко години открих начин да го направим от една книга на Лариса Ренар. Много ми хареса идеята и реших да опитам. Реално и да не се получи, човек нищо не губи. За мен тази практика работи, всеки може да прецени за себе си дали да я използва. Ето какво ни предлага Лариса Ренар:

Мъжът купува елхата и слага върхът, жената украсява останалата част от елхата и зарежда играчките с желания. Сложете играчката между дланите си и я дръжте на нивото на сърцето. Мислено наречете вашето желание, почувствайте как то се случва, как се чувствате от това. Може да го кажете на глас или наум. Мислено разделяме елхичката на редове.

  • На първият ред(от върха на елхата надолу) слагайте играчки, заредени с желания, свързани с емоции;
  • На вторият ред - ако желанията са свързани със здраве и финанси;
  • На третият ред - благоденствие и хармония за вас и целия свят;

В първите минути на новата година повторете желанията си, или поне най-съкровеното от тях :) Обикновено аз си пожелавам здраве за мен и семейството ми. 


Вие имате ли си някакъв ритуал за украсяване на елхата или подготовка за Коледа. Ще се радвам да споделите своите ритуали. Така повече хора ще могат да ги добавят към своите. Хубави празници! <3

За въпроси, мнения и препоръки може да ме намерите в 




Comments

Popular Posts