"Хюга ваканция" - Роузи Блейк (ревю)

"Хюга ваканция" - Роузи Блейк 


Брой страници: 272
Година на издание: 2018г.
Издателство: Хермес

"Хюга ваканция" - Роузи Блейк

Книжката прочетох преди празниците, но така и не намерих време да напиша нейното ревю. Привлече ме още заглавието. "Хюга ваканция" - какво по-хубаво четиво за празниците?!! Който ме следва от повече време знае, че съм пристрастена към темата за хюга, Дания и всичко около културата на тези вдъхновяващи и необикновени хора. Копенхаген е най-уютното и приятно място, на което някога съм ходила.(Ако Ви е интересно, ще напиша статия по темата. Пишете в коментарите дали ще е полезно.) Любовта ми към #hygge започна още преди повече от година, когато се докоснах до първата от книгите на Майк Викинг - "Малък наръчник по ХЮГА". 

"Хюга ваканция" - Роузи Блейк

Книгата "Хюга ваканция" е преведена от английски език. В началото я започнах с голямо желание, но честно казано не ме увлече толкова, колкото си мислих. Описанието на прекалено много герои ме натовари, не можах да ги запомня от самото начало. Стилът на писане също не мога да кажа, че е кой знае какво. Въпреки това продължих да чета. Някъде след 60-70 страници книгата промени мнението ми. Случва се понякога началото да не е толкова силно, колкото човек иска. Мога да кажа, че изпитах доза разочарование, но както казах това по-късно се поправи. Допускам, че съм вложила повече очаквания, заради заглавието и корицата и може аз сама да съм натоварила книгата с много очаквания. Това, че присъства думата хюга, нищо не означава.


"Хюга ваканция" - Роузи Блейк

"Хюга ваканция" се състои от 33 глави. Листовете са леко жълтеникави и много приятни. Шрифтът е чудесен, достатъчно едър, който не напряга очите. Историята на датчанката, която променя облика на цяло населено място е завладяваща и приятна. Понякога един човек може да направи много за местата, където е отишъл, защото има друга гледна точка. Книгата е подходяща за прекарване на уикенда на топло, с чаша чай и мека завивка. Мисля че който я избере, просто за да се почувства приятно, няма да сбърка. Книги в този жанр са леки и ненатоварващи. Подходяща е за отдалечаване от ежедневието, като в същото време ни потапя в традиционни занимания на хора на друго място по света. Препоръчвам я за хора, които обичат да четат чиклит


Ще ми бъде интересно да споделите мнението си за книжката. Дали и при Вас началото не е било толкова интересно, или напротив?



За въпроси, мнения и препоръки може да ме намерите в Instagram и Facebook :)

Comments

Popular Posts