"Какво би направил Фройд" - Сара Томли (Ревю)

"Какво би направил Фройд" - Сара Томли 


Брой страници: 192
Година на издание: 2017г.
Издателство: Книгомания


"Какво би направил Фройд" - Сара Томли

Книжката четох през лятото, но съм забравила да я включа в ревютата си. Заглавието обещава разрешаване на различни казуси, според великия Фройд. Купих я от книжарници Сиела, но съм я виждала и на други места. Това е поредица, която включва Ницше, Кейн, Маркс

Кориците са масивни, но не са твърди. Форматирането изключително много ме впечатли, тъй като книжката е оформена, като учебник. Направо се върнах в училище. Това би бил чудесен начин да се допълнят знанията ни по психология. 

Подзаглавието е "Как най-изтъкнатите психотерапевти биха разрешили ежедневните си проблеми". Това малко размива представата. Уж според Фройд, а после най-изтъкнатите психотерапевти. Както и да е реших, че ще чета книгата, макар да не ми беше ясно точно какво включва. Когато избирам книга, обикновено отварям на произволна страница и се зачитам. Ако ме "грабне" книгата, си я купувам. Тази очевидно ме привлече.

"Какво би направил Фройд" се състои от 5 глави, всяка с от 8-10 подчасти. Ситуациите са наистина битови и проблемите са ежедневни. 

"Какво би направил Фройд" - Сара Томли

Книгата е интересна, но ако очаквате повече информация за Фройд, може би е по-добре да се насочите към нещо друго. Много ми хареса, че има части, които са с наклонен или удебелен шрифт. Така при евентуална справка много лесно се навигира в книгата. 

Обикновено, когато човек прочете десетина книги на психологична тематика, информацията започва да се повтаря. Тук категорично не е така. Много ми харесва, че научих доста нови за мен неща, които не съм срещала в предишни книги. Накрая на всяка тема има обобщение на основните теории, които са използвани. Така може книгата да служи като отправна точка за получаване на още и по-задълбочена информация. Библиографията е от 9 страници с много дребен шрифт, което още веднъж показва обширното проучване по темите. 

Бих препоръчала книгата на хора, които обичат да получават нова полезна и интересна информация, свързана с практически съвети в реалния живот. Книгата е интересна и увлекателна. Има и красиви карикатури, които раздвижват написания текст. 


Вие прочетохте ли нещо от поредицата?


За въпроси, мнения и препоръки може да ме намерите в Instagram и Facebook :)







Comments

Popular Posts