Лесна крем супа


лесна крем супа

Дойде есента и някак естествено салатите се заменят от супи. Аз лично и през лятото обичам да си направя крем супа от време на време, но аз все пак пия и чай през лятото :D Та това е чудесен вариант, когато нямаш много време и ти се хапва нещо топло и вкусно.   

Необходими продукти:

  • 2-3 картофа
  • 1 морков
  • 1 малка глава червен лук
  • вода
  • мащерка
  • куркума
  • черен пипер
  • кориандър
  • сол
  • олио
  • магданоз или копър по желание
  • лимонов сок

Начин на приготвяне:

В подсолена вода се слагат обелените, измити и нарязани на едро зеленчуци. Аз ползвам газов котлон и супата е готова за около 20 минути. Когато зеленчуците са омекнали, се пасират до получаване на гладка смес. Добавят се сухи подправки, каквито обичате. Аз съм избрала като най-добра комбинация за мен мащерка, куркума, черен пипер и кориандър. Добавям малко олио и връщам на котлона за 2-3 минути. Сервирам супата топла с добавени наситнен  магданоз или копър, в зависимост от това, което имам в момента. Винаги обичам да слагам и лимонов сок.

Могат да се добавят крутони, запържен бекон, или настъргани сирена. Това зависи изцяло от теб :)


Bon appétit! :)

За още вкусни рецепти може да ме откриете във Facebook и Instagram :)

Comments

Popular Posts