Празни опаковки ОКТОМВРИ (ревю)




Едни от най-харесваните публикации, които пиша са за козметика. Така че ето още една такава. Празните опаковки за този месец са по-малко от миналия. За някои продукти вече съм писала, за други сега ще разкажа накратко.


Душгел Balea Cosy Thailand
Вече ползвахме няколко различни аромата от душгеловете на Balea, затова това е просто поредния такъв, но с друг аромат. Формулата е приятна, има аромат на лотос и кокос, които придават лека сладост. Изсушава кожата толкова, колкото и други продукти, които имат в състава си SLS.

Почистващ гел Regal за нормална и комбинирана кожа
Това е поредна опаковка от гелчето. Има чудесен пречистен състав, не съдържа SLS и цената е около 6лева. Може да се открие в дрогерии DM. Съдържа витамини Е и С, както и Q10. 


Ролон против изпотяване Vichy против жълти и бели петна

Писах за мъжката версия на този продукт през миналия месец, сега свърши и моята опаковка. За мен това е супер ефективен продукт и си купих от него нова опаковка. Не ми се занимава с търсене на други марки за по-малка цена, просто защото ми омръзна да се разочаровам и да изхвърлям почти нов продукт, само защото не си върши ефективно работата. Цената е около 20 лева, но пускат и промоции 2 за цената на 1, а освен това стига за няколко месеца.

Сух шампоан за коса Batiste original
Това е любимият ми сух шампоан. Вече не оставам без него. Една опаковка ми стига за около година. Сега си взех с аромат на череша, но като че ли този, който е в оригинален аромат ми харесва повече. Формулата считам, че е същата. Не съм видяла разлика в действието на продукта. Чудесен е за извънредни ситуации, или когато съм на път мога да отложа миенето на косата си с 1 ден. Не винаги мога да нося сешоар със себе си и това е чудесно решение :)

Сухо олио за коса CHI с малко от черен кимион
Реших да пробвам нова опаковка от 7мл. Продуктът има чудесно действие, върши си работата, има приятен аромат, не омазнява косата и не я отежнява. Само, че аз предпочитам олиото на Macadamia, само защото с него косата ми се суши по-бързо със сешоар. Иначе е чудесно и бих го купила отново, дори в голяма опаковка. Все пак е добре да сменяме продуктите от време на време.

Интимн гел Vagisan на Dr Wolff
За него съм говорила вече, ползвам го от години и съм много доволна. За този вид продукти е важно да са деликатни, да не изсушават прекалено кожата и да не променят PH. Цената е около 17 лева, но стига за дълго време и не их го заменила с никой дрогериен продукт, който съм ползвала преди това.

Шампоан за коса Ziaja с маслина
Това е един от любимите ми шампоани и го ползвам сигурно през месец. Купувам си го от години и за продукт с SLS, мога да кажа, че си пасва доста с косата ми :) Продава се в дрогерии Lilly и бих си го взимала постоянно, особено в комбинация с балсама от същата серия.

Кои са вашите любими продукти, с които не се разделяте? ще се радвам да ми споделите в коментарите :)








Comments

Popular Posts