Любима козметика по препоръка


Дрогерийна козметика

Знам, че едни от любимите ви публикации са точно за козметика :) Днес искам да ви разкажа за любими мои продукти, препоръчани ми от beauty blogger-ки. Голямо разочарование е да си купиш нов продукт и още при първото нанасяне да установиш, че не е подходящ за твоя тип кожа, или не попива добре, или не прави каквото пише на опаковката. Мен лично ме дразнят силни, задушливи аромати, които не се махат, особено върху лицето си. И тъй като тематиката на нещата, които пиша тук са най-вече за книги и сладкиши, предпочитам преди да си купя каквато и да е козметика да се консултирам с хора, които са професионалисти в тази сфера :) Ще споделя няколко продукта, които ползвам в момента и координати на момичетата, които са ми ги препоръчали. Приятно четене :)

  • Продукти на Balea - Това е марката на DM, която в последно време доста се разви. Има толкова много продукти от най-различно естество, че не мога да им смогна. Имам чувството, че всеки път, когато посещавам магазина има нови и нови неща. Когато става дума за продукти от марката Balea, винаги се доверявам на Рони (Instagram: @ordinarygirl.veronika ), понеже тя е фен на марката и доста често слага снимки на техни продукти, както може да даде експертно мнение за тях.
Това, което ползвам на Balea в момомента са душ-геловете им. Купувам вече 3-ти с различен аромат и са просто чудесни. Опаковките са от 300мл и цената е 1.99лв. Не изсушават кожата, което е направо невероятно ХаХаХа 

Имам и едно универсално кремче, което си нося когато съм на път. В малка и компактна опаковка е, с приятен летен аромат. То беше на цена около 2 лева, напомня ми много на текстурата на Nivea в сините опаковки. Не е прекалено течен и затова не се разсипва, което е супер :)


  • Лакове за нокти - Изключително много държа на ноктите. Те освен всичко останало, те са индикатор за нашето здраве. Така че продукти за нокти, които да ги поддържат са много важна стъпка от грижата ми за кожата. Лакирам ноктите си много рядко(може би 1 път на 2 месеца) и бих искала да изглеждат добре винаги. Когато става дума за лакове за нокти, се доверявам на Хриси (Instagram: @hris_kovach). В Инстаграм тя споделя много идеи за маникюр, а в блога си има статии, подробно разписани за различни марки и цветове. 

  • Почистване на нокти - Дотук всичко хубаво. Има начини за направа на по-издържлив маникюр. Но когато става дума за махането му, нещата стоят по друг начин. Бях дълго в търсене на лакочистител, който не изсушава ужасно ноктите ми и не зачервява кожата около тях. Срещах 2 трудности - или не се махаше добре лака за нокти, или се махаше лесно, но пораженията бяха неприятни. Роси (Instagram: @myplacebyr) ми каза за лакочистител от марката на Lilly, който е без ацетон, не мирише ужасно и дори подхранва ноктите. Никога не се бях сетила да погледна точно там и точно продукт от марката. Беше на промоция и си взех малка опаковка, която беше под 1 лев. Подходих малко скептично, признавам си, обаче останах очарована. Всичко, което обещаваше продуктът, го изпълни. Аз си взех в зелен цвят, има няколко разновидности. Роси харесва корейска козметика, така че ако се интересувате от тази тема, най-добре да разгледате блога й.

  • Продукти на Essence - Това е доста бюджетна дрогерийна марка, която не ме е разочаровала. Особено любими са ми червилата и гланцовете им. Ползвах предимно тях. Обаче по препоръка отново на Роси, си взех тяхна спирала и останах едновременно изненадана и очарована. Спиралата е пигментирана в черен цвят, както обичам, не се размазва и разделя чудесно миглите. Харесвам този тип четки, така че беше чудесно попадение за мен и ми става любима.

  • Продукти на KIKO Milano - Бях гледала толкова много ревюта на продукти от марката. Когато планирахме пътуване до Рим, исках да посетя магазин на Kiko Milano. Оказа се, че има такъв на 1 минута от хотела ни, та познайте... :) Въпреки многото хубави думи (понякога за някой продукт има само хвалебствия и когато човек си го купи, се оказва пълен боклук), исках да получа отзиви и от хора, които познавам и които са ги тествали. В случая това беше Теа  (Instagram: @myblusher). 

Кои са вашите любими продукти? 








Comments

Popular Posts