Празни опаковки АВГУСТ (ревю)





Много е интересно как много неща, които ползвам по 3-4 месеца, ми свършват в един и същи момент. Реших да направя кратко ревю на всеки един продукт, който вече съм изхабила и имам реални впечатления от него. Ето ги и тях J



Мицеларна вода Loreal за чувствителна кожа, нормална до смесена
Чудесен бюджетен продукт. Ползвам го постоянно. Не изсушава зоната около очите, премахва добре спирала и очна линия, които ползвам в ежедневието си.



Почистващ гел La Roche-Posay EFFACLAR за мазна и чувствителна кожа
Много добре почиства мазната кожа. Ползвам го през определени дни от месеца, когато кожата ми е по-мазна от обикновено. Като единствен недостатък мога да посоча съдържанието на SLS.



Крем около очи Vichy idealia
Кремът е енергизиращ, с лек бежов нюанс. Заличава тъмните участъци в зоната около очите. Озарява тена и придава свеж вид. Чудесен продукт, бих го купила отново.



Дневен крем Nuxe Prodigieuse Boost за нормална до комбинирана кожа
Кремът има много лека текстура, попива бързо и не оставя мазни следи. Като единствен недостатък е силната му миризма. Има хора, които това го смятат за плюс, така че ако сте от тях – препоръчвам. Ароматът е приятен, просто за моят нос е доста силен.



Дневен крем La Roche-Posay EFFACLAR K(+)
Това е сходен продукт на EFFACLAR DUO. Подобна текстура и консистенция. Ползвах тестер, който ми стигна за 2 пъти. Бих си купила пълната опаковка.



Хидратиращ лосион за след слънце Nivea sun с алое
Това е един от любимите ми лосиони за тяло след слънце. Има охлаждащо действие, хидратира в дълбочина и приятен аромат, характерен за марката. Точно такава деликатност и ненатрапчивост обичам.



Душгел Le Petit Marseillais с роза
Приятна текстура и добра хидратация. Има лек аромат на роза. Купувам го няколко пъти.



Душгел Balea Relaxing Bali
Някак си с тази марка дълго време не се разбирахме. Реших август да пробвам душгеловете и отново да се опитам да харесам марката. Този път успя да ме зарадва. Добра консистенция на гелчето, не изсушава кожата, което най-много ме притесняваше. Има приятен аромат, малко е по-силен от това което харесвам, но бързо изчезва, така че съм доволна. Бих купила отново.



Лак за коса Taft с течен кератин
Обикновено ползвам 1 лак за коса няколко години. Накрая му минава срока на годност и го хвърлям. Този го използвах целия за около 2 години сигурно. Става ясно, че не си пръскам косата всеки ден. Имам къдрава коса и обикновено, когато я изправя и искам да се запази този ефект за по-дълго време на помощ идва Taft. Този е с 3 степен на фиксация и се разбрахме идеално. Бих го купила отново, може би в по-малка опаковка, ако се предлага такава. Така бих го взимала и при пътувания.



Мъжки ролон против изпотяване Vichy без алкохол
Пиша за този продукт, тъй като доста жени четат блога ми и това би било полезно (според мен) при избор на подарък или при чудене какъв точно продукт за изпотяване да препоръчат на половинката си. Мога да кажа следното:
  •      не остава жълти петна по белите и бели по тъмните дрехи;
  •        доставя необходимата защита през целия ден;
  •        няма силен аромат, така че не пречи на парфюмът, който ползвате;
  •        притежава доста изчистен състав;

Докато се намери този ролон, мъжът ми купуваше различни, които нямаха в комбинация горните характеристики. Цената е около 20 лева и се предлага в аптеките. Като скоро имаше промоция на 2 продукта за 26 лева, което излиза доста изгодно J




Comments

Popular Posts