"Имението с ягодите" - Лорън Дентън

 "Имението с ягодите" - Лорън Дентън


Брой страници: 326
Година на издание: 2017г.
Издателство: Кръгозор

 "Имението с ягодите" - Лорън Дентън


"Имението с ягодите" на Лорън Дентън загледах още, когато книгата излезе. Корицата, както и заглавието са запомнящи се и правят впечатление. По принцип имам списък от книги, които винаги очакват да бъдат купени и така или иначе не стигнах до тази доста време. Юли месец бях споменала, че има намаление на няколко заглавия от изд. Кръгозор. Видях ги в книжарница Хеликон и реших да си взема една книга за лятната почивка, защото нямах подходяща. Това се оказа чудесен избор, само дето не прецених, че една книга няма да ми стигне за никъде. Преди почивка е добре да се избира книга, от която сте прочели поне една глава. Така ще бъдете сигурни, че сте взели правилната книга и няма да се окаже, че още на първия ден от почивката ви, се налага да търсите книжарница. Реших да прочета само една глава. Но не се получи. Последва втора, трета и така неусетно бях стигнала до 100+ страница. 

Книгата е изключително лека. Състои се от 46 глави. Шрифтът е доста благоприятен за окото, не го напряга излишно. "Имението с ягодите" представлява два паралелни разказа за лирическата героиня Мегз и нейната внучка Сара. В началото историята е съвсем обикновена, постепенно се позаплита. Това не е стил с някакви кой знае какви обрати или напрежение, точно затова книгата е идеална за почивка или уикенд разтоварване. Уикенд, защото книгата се чете за не повече от 2 дни. Ако обичате да четете на плажа, като мен, вероятно тази книга няма да ви е достатъчна за цялата почивка.

В "Имението с ягодите" са намесени вечно актуалните теми за любов, дълг към семейството, работата, за изборите в живота, които се налага да правим. Внучката Сара остава непредвидено на мястото, където е израсла, за да изпълни желанието на баба си. Тази извънредна ситуация обаче не се оказва толкова неприятна, колкото първоначално тя очаква. Случват й се доста неща, с които трябва да се справи. 

 "Имението с ягодите" - Лорън Дентън

Чиклит романите обикновено се въртят около едно и също. Работеща млада жена, която сама се справя с живота и трудно поставя нещо друго на първо място, освен работата си. Ако сте почитатели на този тип истории, книгата ще ви хареса. Както казах по-рано, аз чета такива книги обикновено в летните месеци. Не е любимият ми стил, но през лятото имам нужда от нещо такова, което не ме натоварва и не ме кара да мисля, а просто да се отдам на дадена история.


А Вие кои чиклит книги харесвате?


Заключение: Препоръчвам книгата за лятна почивка, както и за любителите на този жанр. 

Оценка10/10





Comments

  1. Теди, ще имам книгата в предвид, тъй като и аз харесвам този жанр, когато искам да се въвлека в историята и да не се натоварвам. Препоръчвам ти "Френският градинар" от Санта Монтефиоре. Моята е купена със списание "Журнал за жената", издателство "Санома блясък". Още една пак купена към списание - "Горчив шоколад" от Кевин Алан Милн.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей, Рени :) "Френският градинар" ме чака да го прочета. Имам я в електронен вариант. Ще си запиша и другите заглавия, благодаря ти :*

      Delete

Post a Comment

Popular Posts