Книги по време на почивка


Книги - юли и август

В момента е юли месец и разгара на лятото. Хората обикалят по планини и морета, за да съберат достатъчно витамин Д и да разпускат. Има много популярни публикации и видеа на тема какво нося в чантата си? Винаги обичам да нося книга, дори да съм на друго място само за 2 дни. 

Когато бях дете четях по 1 книга и след като я приключа започвах нова. Последните 7-8 години обаче нещата коренно се промениха. Вече съм от тези хора, които четат по 3-4 книги наведнъж. Често ме питат: Не се ли объркваш и губиш в написаното? Категорично не. Това е защото чета различни жанрове. Има моменти, когато обичам да чета книга, над която трябва да размишлявам. Или книга, която да ме научи на нещо и тогава се стремя да запомням максимално много от прочетеното. А една художествена книга ми дава толкова много, като  развива въображението ми и ме кара да се пренасям на други места по друго време. 

Старая се да не влизам в книжарници много често, за да не си купя още една книга. По принцип аз съм хората, които рядко купуват нещо импулсивно. Предпочитам да правя списъци и да чета резюметата на книгите. Избирам ги, според това какво ми е нужно в момента и в какво настроение съм. В момента чета 2 книги, които ме развиват като личност и една художествена книга. Купих още 3 - които нямам търпение да започна. Две от тях са отново за развитие и една за плажа. Още не знам кога точно ще отида на море, обаче август месец наближава и исках да бъда подготвена :) 

В момента в книжарници "Хеликон" има промоция през целия месец ЮЛИ за 50% намаление на избрани книги на издателство Кръгозор. Аз лично всяка година се възползвам от това и си взимам поне 1 книжка за почивка - независимо дали отивам на планина или на море. Не обичам да си купувам списания, които прочитам за 10 минути и които по-скоро ме карат да се чувствам недоволна и отегчена. Считам че 8 лева за книга е изключително малко, предвид целия вложен труд.


Публикацията НЕ Е спонсорирана.


Вие взимате ли книга със себе си, когато пътувате? Какви са любимите Ви занимания за лятна почивка?







Comments

Popular Posts