Козметика за път

Travel size 

Лятото е сезонът на спонтанните почивки :) Аз лично пътувам някъде извън града почти всеки уикенд. Но как си приготвям багажа и какво взимам с мен?

Не обичам да прекарвам прекалено много време в чудене и затова съм си направила несесерче с нужната козметика, която да ми стига за 3-4 дни. Когато пътувам за толкова време взимам него и не мисля дали съм взела всичко и какво ще забравя, понеже то е предварително подготвено и само чака да бъде прибрано в куфара. 


Какво е нужно за това несесерче?

Първо - естествено подходящо несесерче :) Аз си купих универсално такова от Jumbo, с което мога да пътувам и в самолет. Който ме следи в инстаграм и тук знае, че не обичам да купувам много неща, а само такива които ползвам и които ми трябват. Изнервя ме чуденето кое да взема, а когато човек има 1 нещо от вид не се чуди, а просто си го взима. Моето е прозрачно с лек розов цвят и струваше 1 левче. Размерите му са 19.5x15cm. Направено е от някакъв полимер и това позволява, ако случайно нещо се разлее вътре, да се почисти много бързо и лесно с мокра кърпичка, или пък директно да се измие под течаща вода.

козметика за път

Празни шишенца, които също си купих от Jumbo. Те са с вместимост 60ml, така че също могат да се ползват за пътуване в самолет. Има най-различни варианти от тях - по-ниски, по-високи, прозрачни или с някаква щампа. Аз си купих 2 вида и ги използвам за по-лесно подреждане и разпознаване на продуктите.

шишенца

Съдържанието на шишенцата е следното:
  • шампоан
  • балсам за коса
  • душгел
  • интимен гел
  • мицеларна вода
  • дневен крем
  • околоочен крем
  • измивен гел
  • фиксатор за коса

А вие какво взимате, когато сте на път? Ще ми е интересно да науча от коментарите :)











Comments

Popular Posts