Nuxe Prodigieuse boost Мулти-коригиращ гел-крем х40 мл (нормална към комбинирана кожа)

Nuxe Prodigieuse boost Мулти-коригиращ 
гел-крем х40 мл

Nuxe Prodigeuse boost гел-крем за нормална до комбинирана кожа

Това кремче ми беше подарено преди близо 2 месеца. Вече имам впечатления от него и бих искала да ги споделя с Вас. Продуктът е нов. Обещава озаряване, хидратация, бори се със стреса и умората.

Какво установих аз след продължителна употреба :)

Първото нещо, което винаги ми прави впечатление е опаковката. Много обичам тубички с дозатор, защото не замърсявам целия крем. Винаги ползвам едно и също количество, благодарение на помничката и няма опасност да прекаля с продукта. Помпичката е висококачествена и работи безотказно. Имала съм продукти, при които много трудно излиза крем и от 3 опита, 1 е неуспешен. Тук този проблем го няма. 

Впечатления от кремчето след нанасяне:
  • Кремът е с лека текстура;
  • Попива много бързо;
  • Не оставя мазни следи;
  • Има приятен аромат, но е доста силен за моите възприятия;
  • Хидратира добре;
  • Не забелязах озаряването, което очаквах върху кожата си;
Съставът на този крем може да се открие в страницата на Nuxe. Не съдържа парабени. Единственото, което не ми харесва е многото парфюм. И преди съм казвала, че за мен лично ароматът трябва да бъде последен в състава на един крем за лице. Този вид продукт за мен не е ароматизатор, дори харесвам продукти без парфюм. 

Цената е около 35лв. Предлага се в аптеките. Тубичката е с вместимост 40мл

Nuxe Prodigeuse boost гел-крем за нормална до комбинирана кожа


Вие ползвахте ли вече Nuxe Prodigeuse boost гел-крем и какви впечатления имате от него?




Comments

Popular Posts