Олио Macadamia Healing Oil Treatment 27 мл

Олио Macadamia Healing Oil Treatment 27 мл

Олио Macadamia Healing Oil Treatment

И друг път съм казвала, че имам гъста, къдрава коса, която е със свое мнение за нещата :) Олиото е задължителна грижа за мен по всяко време на годината. Когато косата е измита и подсушена, използвам олио за приглаждане на къдриците. Така не се получават стърчащи косъмчета, които са така неприятни. Ако ползвам преса и си изправя косата, също слагам малко количество в краищата на косата си. По този начин косата е загладена и лъскава. Запазва се прическата по-дълго време при мен. Разбира се това е индивидуално и зависи също от дебелината на косата. За по-тънки коси трябва да се използват по-леки продукти, които не омазняват и не утежняват.

Macadamia предлага няколко вида олиа за различен тип коса. Въпреки че моята е плътна, реших да пробвам това, което е за всеки тип коса. Понякога продуктите за плътни коси омазняват и исках да избегна това, като ползвам нещо по-леко. Олиото съдържа масло от макадамия и арганово масло. 

Продуктът обещава:
  • Осигурява незабавно подхранване, изглаждане и дълготраен анти-заплитащ ефект
  • Косата е ултра гладка и мека, лесна за стилизиране и пълна с блясък
  • Незабавна абсорбация, леко усещане, без утежняване
  • Удължава цвета на боядисана коса
  • Естествена UV защита
  • Намаля времето на изсушаване на косата до 40-50%
  • Неповторимо ухание

Парфюмът е специфичен. Аз го определям, като ориенталски аромат. И въпреки, че не обичам такъв тип миризми, на мен ми допада много. По коментарите, които съм чела разбирам, че има жени, на които не им харесва. В момента съм с кестенява коса с руси кичури, така че не мога да кажа дали запазва цвета на косата. Това може по-правилно да се оцени от червенокоса дама. Косата е загладена, мека, лесна за обработка. Не омазнява и не утежнява косата, което е изключителен плюс за мен. Ако се нанесе на мокра коса, времето за изсушаване значително се съкращава. Не познавам друг подобен продукт. Косата ми съхне изключително бавно и точно заради това се влюбих в това олио и е много ценно за мен, особено през зимата. 

Продуктът може да се намери в магазините на Zlatna Ribka, или да се поръча online. Цената за 27ml е около 17 лева. Олиото е икономично и стига за доста време. 

Доволна съм от олиото, бих го купила отново.

А вие какво олио за коса използвате?






Comments

Popular Posts