"Книжарничката на острова" - Габриел Зевин

"Книжарничката на острова" - Габриел Зевин



Брой страници: 208
Година на издание: 2014г.
Издателство: Кръгозор

"Книжарничката на острова" - Габриел Зевин

Книгата чакаше да бъде прочетена от много време. Може би си я пазех за момент, в който имах нужда да чета нещо подобно, защото отзивите за нея бяха крайно положителни. По принцип не обичам да чета ревюта или предварителни коментари за една книга, защото искам сама да си изграждам мнение за написаното. Просто бях сигурна, че тази книга е великолепна и ще ми хареса. Мернах някъде, че е бестселър. 

Та една събота реших да посегна към този роман. В началото бях леко разочарована. Може би очаквах прекалено много, заради положителните отзиви. 

Романът е динамичен. Не е от онези книги, които 200 страници се случва едно и също нещо и краят е ясен. Заплетени са няколко сюжета, които се развиват бързо. Обаче въпреки това нещо в самата книга мен лично не ме грабна. Освен това и началото вървеше тегаво. 

Книгата е твърде сложна за стандартен чиклит, а от друга страна няма основания да претендира за по-стойностна литература. Получило се е нещо средно, което на мен не ми допадна като идея. 


Заключение: Книгата е подходяща за хора, които обичат чиклит, но с една идея по-сложен сюжет.

Оценка: 7/10 









Comments

Popular Posts