Празни опаковки




Множеството козметика, която се предлага ни кара да се чудим какво точно да изберем. Сигурно на всеки се е случвало да си купи нещо, което не е подходящо точно за него. Понякога това зависи от типа кожа, от алергиите, които има, от състава на продукта. В крайна сметка въпреки мненията, човек е добре да разчита на собствената си преценка. Четенето на състава също би помогнал за правилния избор.

При мен се оказва много често да изхабя няколко продукта в един и същи момент. Реших да споделя последните си няколко празни опаковки. Ето ги и тях :)

  • Почистващ измивен гел за нормална и смесена кожа Regal - Чудесен продукт с много изчистен състав. Предлага се в дрогериите и струва 4-5 лева. Купих го, защото исках безсулфатен продукт за лице. Почиства добре, няма я тази скърцаща чистота, както от сулфатен продукт, което после води до омазняване. Купих го отново и смятам повече да не се връщам към сулфатните продукти за лице. Не съдържа парабени!

измивен гел Regal

  • Възстановяващ крем за ръце с липиди за много суха кожа Mixa - Този крем го ползвам през зимата. Опаковката е доста голяма за мен (100ml), цената е около 7 лева. Предлага се в дрогериите. Втората съставка е глицерин, което беше важно за мен в студените месеци. Кожата остава мека, след попиване го няма онзи лепкав и мазен филм, който повечето кремове за ръце оставят. Хидратира добре. За лятото може би на мен ми идва малко тежък. Чудесен продукт, през есента бих си го купила отново, а сега смятам да потърся нещо по-леко като формула.


крем за ръце с липиди за много суха кожа Mixa

  • Почистващ гел за лице Aqua Sensation с Hydra IQ - Измивен продукт за лице с малки ексфолиращи частички. Продуктът е сулфатен. Ползвах го няколко пъти в седмицата. Чудесно измива кожата, малките частички се разтварят върху кожата. Харесва ми, просто вече предпочитам да ползвам продукти без сулфати. Бих го купила за употреба 2-3 пъти в седмицата. Предлага се в дрогериите. Цената е около 7-8 лева.

гел за лице Aqua Sensation

  • Универсален крем за тяло Nivea - Купих си опаковка от 50ml, но има и по-големи от 100 или 200. Ползвам го за ръце и тяло. Попива бързо, има лек аромат, характерен за продуктите на Nivea, което за мен е изключителен плюс. Не обичам силни аромати, особено в кремове. При пътувания винаги го взимам, понеже е в удобна опаковка. Предлага се в дрогериите и супермаркетите. Цената е около 3-4лв. Бих си го купувала отново и отново.
Универсален крем за тяло Nivea

  • Душгел с кокос Nivea - Душгеловете на Nivea са ми любими, ползвам ги постоянно. Обикновено си взимам голямата опаковка от 500ml. Продават се навсякъде :)
Душгел с кокос Nivea

  • Мицеларна вода за чувствителна, нормална и смесена кожа Loreal - От дрогерийните води, тази ми е любима. Сигурно това ми е 4-5 опаковка. Цената е под 10 лева и ми стига за няколко месеца. Опаковката е от 400ml. 
Мицеларна вода Loreal

  • Лосион за почистване на интимната област Vagisan - Това е продукт, който съчетава в себе си прекрасен състав и ежедневна грижа. Цената е по-висока, но със сигурност си заслужава. Може да се намери в аптеките. Аз си го купувам от Sopharmacy и там струва около 16 лева. Тази опаковка от 200ml ми стига за около 6 месеца, като го ползвам 1 или 2 пъти на ден. Не е нужно да се редува употребата му с друг продукт. Ето линк към продукта, където може да се прочете и състава му. Продуктът ми е препоръчан от гинеколог. 

Почистващ интимен лосион


  • Шампоан против пърхот Evterpa - Положението с проблемната кожа на главата, лющене и т.н. е сложен и зависи от множество фактори. Този шампоан ми е помагал няколко пъти да се отърва от неприятния проблем. Но нещата не са толкова прости и е нужна консултация с опитен дерматолог, вместо купуване и тестване на различни шампоани. Кожните проблеми може да са резултат от дефицит в организма, липса на хидратация, прекомерна употреба на захар или други нездравословни продукти. Нужно е да се определи как е възникнал проблема и чак тогава да се назначи правилната терапия. 
Шампоан против пърхот Evterpa

Вие ползвали ли сте някои от тези продукти?


Comments

Post a Comment

Popular Posts