Шампоан без сулфати Yves Rocher Low Poo (ревю)


Шампоан без сулфати Yves Rocher Low Poo

Преди няколко седмици забелязах този безсулфатен шампоан (шампоан без пяна) в Лили. Реших да го пробвам.

Важно е да кажа, че аз съм с къдрава коса, нормална към суха, с изсветлени участъци по нея, бавносъхнеща.

Първото впечатление е опаковката. Много обичам такива тубички - леки са, продуктът излиза лесно. Пише, че е eco-friendly, което предполага бързото разграждане на опаковката. Срокът на годност е 6 месеца, което потвърждава горното твърдение. Дотук чудесно :)

Самия продукт наподобява консистенция на балсам за коса. Нанася се върху косата, след което се изплаква, както всеки друг шампоан. НЕ СЕ ПЕНИ! Така че ако обичате продукти с много пяна, безсулфатните вероятно няма да ви харесат. Аз използвам винаги 2 нанасяния, независимо от шампоана, който ползвам. 

Резултатът при мен беше:
  • чиста коса, омазни се леко чак на третия ден, което е нормално за моята коса;
  • лек аромат - продуктите на марката по принцип са силно ароматизирани и малко се притеснявах от това, тъй като не обичам силни аромати. При този шампоан обаче мирисът е в нормално количество;
  • добре оформени къдрички и намалено количество на стърчащи косъмчета - всички къдрокоси дами ще ме разберат :D 
  • косата не е утежнена;

На опаковката пише All hair types (че е за всеки тип коса). Резервирана съм към този надпис, понеже не може 1 продукт да действа чудесно едновременно на тънка и плътна, на къдрава и права коса, на боядисана и нетретирана коса. И все пак може би разликата идва в дните между миенетата, мога само да предполагам. Вероятно жени с по-тънки коси ще получат омазняване по-скоро.

Друг плюс е 0% СУЛФАТИ, 0% СИЛИКОН, 0% ПАРАБЕН, 0% ОЦВЕТИТЕЛИ, 99% РАСТИТЕЛНИ СЪСТАВКИ.

Цената е около 7 лева, може да се намери в магазин Лили, което го прави чудесен бюджетен продукт. 

Вие пробвали ли сте този продукт за коса, какви са ви впечатленията?






Comments

Popular Posts