Любими продукти от марката "Nivea"


От известно време в интернет пространството "се въртят" снимки на кутии с 6-7 продукта на марката Nivea. Тези продукти са за лице, тяло, коса и предполагам са избрани на някакъв принцип, който да удовлетворява различни нужни от всекидневната грижа за кожата.

Аз лично не съм се "абонирала" за този вид кутии, но има продукти на марката, които ползвам почти постоянно и затова искам да ги споделя с вас. Те са се доказали във времето за мен и работят идеално за моята кожа. Купувала съм ги многократно и продължавам да ги използвам. 

Nivea

  1. Nivea Care Shower care & cocoa - Това е сулфатен душ гел с какао. Съдържа млечни протеини, какаово масло, глицерин. Измива добре кожата, без да я изсушава. Оставя лек и деликатен аромат, който е ненатрапчив. Важно е да се каже, че какаовото масло може да запуши порите и не е подходящо при употреба върху кожа, склонна към акне. Може да се избере друг душ гел от серията, който е по-подходящ за по-мазна кожа. Единственото, което не харесвам е съставката Limonene, която обаче е последна в състава и поради най-ниското си съдържание бих могла да пренебрегна. 
  2. Nivea Care подхранващ крем - Това е универсален крем, предназначен за всеки тип кожа. Аз го използвам за хидратация на ръце и тяло. Кремът е с лека текстура, попива бързо, не оставя мазен филм по кожата, има лек аромат. Зимата го нанасям на ръцете 2-3 пъти на ден. Съдържа голямо количество глицерин, което ми харесва. 
Nivea

Пълният състав на продуктите може да се открие на сайта на Nivea

Вие какви продукти използвате ежедневно и купувате отново и отново?







Comments

Popular Posts