Икаров масло за нокти - Ikarov nail oil (ревю)


Икаров масло за нокти

От лакирането на ноктите, лакочистители, веро, сапуни и твърдата вода, ноктите ни отслабват. Стават чупливи, по-меки, губят цвета си. 

Как да се справим с този проблем?

Лично аз имах горните проблеми, заради непрестанното лакиране на ноктите. Сега се старая да се грижа 1 път седмично за тях и съм изключително доволна, че намерих това масло. Продуктът е натурален. По принцип повечето заздравители за нокти са продукти, миришещи на ацетон. Не знам как е възможно нещо, което съдържа ацетон да заздрави вече увреден нокът?!

Това е продукт на Икаров. Опаковката е стъклена и прилича на лак за нокти с вместимост 10мл. Може да се използва 2-3 пъти в седмица. Мен лично ме домързява и го ползвам 1 път, пак има изключителен ефект. Намазват се ноктите и кожичките с маслото. Втрива се маслото хубаво в ноктите и кожичките и след около 20 минути се забърсва със салфетка. Аз лично мразя да имам нещо мазно по ръцете, затова ги измивам със сапун и подсушавам. 

Продуктът съдържа бадемово масло и 5 етерисни масла - евкалиптово, розмариново и 3 цитрусови масла (грейпфрутово, цитронелово, лимоново). Трябва да се вземе предвид това, че всички цитрусови масла са фоточусвтвителни и след намазване на ноктите не трябва да се излагат на слънчева светлина. 

Продуктът е икономичен, нанася се лесно. Цената е около 4 лева. Може да се намери в магазини Ellitis

А вие каква грижа за нокти използвате?


Comments

Popular Posts