Nivea Shower Silk Mousse

Nivea измивен мус
Обожавам продуктите на NIVEA. Ползвам ги повече от 10 години и се завръщам към тях отново и отново. Душ геловете от тази марка са ми любими. Реших да пробвам този нов продукт - измивен душ мус

Опаковката е като на дезодорант. Капачката се затваря доста плътно, което е голям плюс при пътувания. Количеството е 200ml. Нямам представа за колко време стига една опаковка и дали е икономичен продукт. Това мога да споделя след изцяло изхабена опаковка. Необходимото количество за измиване на цялото тяло е колкото една праскова. Аз използвам малко повече. Това, което ми направи впечатление е, че консистенцията наподобява пяна за бръснене. Структурата е мека и пухкава, набъбва след първоначалното си количество. 

Пяната:
  • се разнася лесно по тялото;
  • се отмива лесно;
  • почиства и хидратира кожата;
  • няма нужда от използване на гъба, която да разпени продукта;
  • деликатен аромат на NIVEA;
Като единствен недостатък мога да посоча опаковката, не защото е лоша, а защото е трудна за разграждане и по някакъв начин замърсява природата повече, отколкото ми се иска.

Nivea Shower Silk Mousse може да се откриe в дрогериите. Цената е около 5-6лв.

Заключение: Доволна съм от продукта, бих го купила отново и използвала най-вече за пътувания.

Продуктите не са PR пратки. 
Ревютата на продуктите са лично мои мнения. Те са на базата на моята опитност и не задължавам никого с тях. Продуктите са тествани от мен и не мога да гарантирам същия резултат за Вас. За да изберете най-подходящия продукт, търсете повече от едно мнения, ползвайте тестери, разчитайте на собствената си преценка. :)






Comments

Popular Posts