Основа за сенки ARTDECO - Mineral eyeshadow base sensitive

Ползвала съм различни основи за сенки, които не вършат работа, докато не срещнах минералната основа за сенки на ARTDECO. 

Опаковката е удобна тубичка с вместимост 7ml. Срокът на годност е 12 месеца след отваряне на опаковката. Тубичката има удобен край за дозиране на точно количество от продукта. 
основа за сенки
Марката предлага и основа за сенки в бурканче от 5ml, но лично аз предпочитам опаковки, при които има контакт само с количеството продукт, който се използва в момента. 

Консистенцията е с кремообразна структура. Цветът е с лек бежов нюанс. Нанася се лесно, не дразни очите. Основата е подходяща и за хора, които ползват очила или лещи.

Аз лично имам мазен клепач и ако поставя сенки без основа, винаги се събират в сгъвката на окото след 1-2 часа. Благодарение на тази база забелязах следното:
  • сенките не се събират;
  • сенките имат малко по-наситен цвят;
  • преливането на различните цветове става лесно с блендираща четка;
  • няма размазване на грима очите;
основа за сенки
основа за сенки

Продуктът не съдържа парабени и аромати.
Цената е около 20лв. 


Заключение: Доволна съм от продукта, бих го купила отново.

Продуктите не са PR пратки. 
Ревютата на продуктите са лично мои мнения. Те са на базата на моята опитност и не задължавам никого с тях. Продуктите са тествани от мен и не мога да гарантирам същия резултат за Вас. За да изберете най-подходящия продукт, търсете повече от едно мнения, ползвайте тестери, разчитайте на собствената си преценка. :)










Comments

Popular Posts