48-ЧАСА РОЛ-ОН ДЕЗОДОРАНТ с парфюм

дезодорант


























Този roll-on на Vichy ми е любим. Обещава 48 часова защита. Толкова не съм го тествала, но да кажем че при мен работи за 8 часа. Има деликатен аромат, но VICHY предлага и сходен продукт без парфюм. Има периоди, в които не понасям никакви миризми и мисля да го тествам. 
Опаковката е лека и удобна, съдържа 50ml продукт. Дезодорантът е хипоалергичен и е подходящ за чувствителна кожа
Не съдържа алкололи и парабени. Това за мен е много важно, защото кожата в тази зона е доста деликатна и наличието на алкохол би я изсушило допълнително. Харесвам марката и уважавам това, че не си крие състава на продуктите, както на опаковката, така и в интернет страницата им. 

Състав:
AQUA / WATER - ALUMINUM CHLOROHYDRATE - ALUMINUM SESQUICHLOROHYDRATE - PPG-15 STEARYL ETHER - CETEARYL ALCOHOL - CETEARETH-33 - PARFUM / FRAGRANCE - DIMETHICONE - IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE - PEG-4 DILAURATE - PEG-4 LAURATE

Дезодорантът може да се намери в повечето аптеки. Цената е около 15-20лв.

Заключение: Доволна съм от продукта, бих го купила отново.

Продуктите не са PR пратки. 
Ревютата на продуктите са лично мои мнения. Те са на базата на моята опитност и не задължавам никого с тях. Продуктите са тествани от мен и не мога да гарантирам същия резултат за Вас. За да изберете най-подходящия продукт, търсете повече от едно мнения, ползвайте тестери, разчитайте на собствената си преценка. :)

Comments

Popular Posts