Крем за лице La Roche-Posay EFFACLAR DUO(+)


Кремът за лице La Roche-Posay EFFACLAR DUO(+) е от серията EFFACLAR и е предназначен за мазна и комбинирана кожа. Беше ми препоръчан от моята козметичка. Аз съм с нормална до комбинирана кожа. Това е причина за появата на така неприятните черни точки. 

Консистенцията е много лека, попива бързо, не лъщи, не оставя мазен филм и неприятно усещане върху кожата. Има много лека приятна миризма, което за мен е изключителен плюс. Ако обичате слаби и ненатрапчиви аромати, този крем е за вас.

Продуктът обещава действие още след 12-тия час. Освен това според фирмата производител кремът:
  • се бори с кафяви петна;
  • се бори с белезите по кожата;
  • регенерира кожата;
  • прави я по-устойчива; 
  • намалява зачервяванията; 
  • намалява секрецията на себум;

Аз нямам белези по кожата или кафяви петна и не мога да кажа дали работи за тези два проблема. Това, което забелязах като ефект е уеднаквяване на тена, намаляване на омазняването и по-малко черни точки по лицето. 

Кремчето се предлага в тубичка от 40мл. Срещала съм и опаковки по 15мл. в комбинация с почистващ гел за лице от същата серия. Капачката се затваря плътно и няма вероятност от изтичане на продукта.

Цената е около 25-30лв., в зависимост от аптеката. Често се предлага в комплект и с други продукти от серията(мицеларна вода, почистващ гел, термална вода) за същата цена.

Заключение: Доволна съм от продукта, бих го купила отново.


Продуктите не са PR пратки. 
Ревютата на продуктите са лично мои мнения. Те са на базата на моята опитност и не задължавам никого с тях. Продуктите са тествани от мен и не мога да гарантирам същия резултат за Вас. За да изберете най-подходящия продукт, търсете повече от едно мнения, ползвайте тестери, разчитайте на собствената си преценка. :)


Comments

Popular Posts